雷州話HIPHOP原創歌曲:說唱在雷州(歌詞)


作詞/曲:陳定 編曲/製作:陳定 主唱:陳定 監製:DELAY樂隊




媽:華聯公司啊。名威氣啊。單位文明啊平年年。

(very good very good very good) 1 2 3 我就送你去山嶺山。5 6 7 8


*{雷州ENGLISH讀法} 邊個最抵錫咧。


瘦狗兵踩(踏)單車,踩到河邊嚇妹驚,妹啊無使驚。哥仔(囝)先教你踩單車。

睇你眼(目)突突就是高鼻突眼東海賊你嚇我耳塞塞。我一野就向你踢!

姐啊妹啊做咩臉甘惡咧我見你背面就想識得你哦,點知見你正面確實無相稱,我腳步變得輕,亦無想同你顛忽然間我頭好暈……


SING:今日生活無容易,打(扑)份工作仔要(愛)幾多(偌儕)年。呀呀呀,普通話,廣州話。白話。無使嚇我靜系識雷州話,我人好講話人無衰。你若果看我無起,我就請你食西瓜。人生的命運有時無情,也有兄弟系(臵)身邊。

RAP:你邊拿私彩又一邊打私彩。如果無中獎今晚(暝)點樣去加菜,聽講隔離村個細佬仔(奴囝)捉獎好鬼堅,點知距噶名叫做啊SANG。比村裡噶才子更加{NI NA LANG SHANG}。
{挑 剔 煙 尖}

(大白菜,小白菜,老鼠精粵海艦軍)日日有更新。今日打咩頭。後日打咩尾。大獎真系(是)罕。
*(打私彩噶資訊資料)

誰知包完頭尾都系甘噶結果。 (下一期先啦)。靚妹二。你假正經,呃我心去又偷金AT……
{做咩你媽生你甘鬼精,甘鬼無良心}。

城上舖子熱鬧。到處是我(咱)家(兜)。{魚蝦蟹蛙銅錢葫蘆}細佬仔最隱抽。就算系打颱風,大家心裡知。 *{賭錢遊戲}

打牌打結。老人噶數最厲害。有錢使得鬼推磨,無錢訓到卑(乞)鬼抬(摃)。你講系(是)無(未) 。


床前明月光{明月光},疑是地上霜{地上霜}。日間走四方{走四方}。晚上補褲囊{補褲囊}。


養(飼)牛細佬(奴囝)好淒涼,雨淋衫濕無衫換。人卑條衫又嫌爛。卑返(轉)人地又嫌冷(寒)。
養牛細佬好淒涼,雨淋衫濕無衫換。人卑條衫又嫌爛。卑返人地又嫌冷。


你系邊度你系邊度你系邊度你系邊度 你返到邊度你返到邊度你返到邊度 你快返屋(厝)嚕!


SING:今日生活無容易,打份工作仔要幾多年。人生的命運有時無情,也有兄弟系身邊。
{依家D社會真系無敢惹。身上無錢又無面。都系屋人最可親。想起以前。眼淚就流。講到現在。人就老 。}


吃(食)飯啊,妹啊……OK。就來。 原來系吹啊樓都淋去爹吶……THANK YOU。
*{雷州ENGLISH讀法}




簡介:這首歌以現代流行電子曲為主,添加濃郁而鮮明的雷劇特色。運用一氣呵成的雷劇表演雜子。 語言通俗易懂。並能很好地反映現實生活。HIPHOP元素與家鄉味道的結合,更是前所未有的嘗試。





喔!超讚的歌!(相簿)


{###_jacknt0601/32764/1114311963.mp3_###}


arrow
arrow
    全站熱搜

    lovepuppy999 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()